כירורגיה כללית ואורטופדיה לכלב וחתול
2008-2012 כל הזכויות שמורות לד"ר בולטה אדריאן  ©
עיקורים וסרוסים
עיקורים וסירוסים הינן פרוצדורות כירורגיות המבוצעות בשכיחות גבוה במרכזים הוטרינריים שלנו. במהלך  הניתוח  מוסרים  איברי  הרביה  של  חיית  המחמד  למניעת  התרבות  בעתיד  וכן  לצורך מניעת  מגוון רחב של מחלות  ובעיות  רפואיות  העלולות  להופיע בחיות  מחמד לא מעוקרות  ומסורסות

הרופאים הוטרינרים במרכזים שלנו הינם בעלי ניסיון נרחב בפרוצדורות אלו ומבצעים סירוסים ועיקורים לכלבים וחתולים בסטנדטים הגבוהים ביותר תוך הקפדה על נהליי הרדמה מחמירים ושימוש בציוד וחומרים מתקדמים כגון:חומרי טשטוש והרדמה מדור מתקדם  הכוללים  מכונת  הרדמה  בגז בטוח (איזופלראן) גם לחיות מחמד מבוגרות, חוטים ניספגים סינטטים ותוך ניטור מצב חיית המחמד בעזרת מוניטורים דיגיטאליים  לפיקוח  בזמן ההרדמה,  שילוב  זה  מבטיח  שחיית המחמד   שלכם  תעבור  את  הניתוח בצורה  הבטוחה  ביותר  עם  מינימום כאבים  שיבטיח   חזרה   מהירה  לשגרה

במסגרת  תרומתנו  לקהילה  המרכזים  הרפואיים  שלנו
יוזמים ומשתתפים    במבצעי  עיקור, סרוס  ושחרור של חתולי רחוב. חתולי הרחוב המנותחים במרפאותינו זוכים לאותה רמת רפואה מתקדמת לה זוכים חתולי הבית. החתולים המסורסים/מעוקרים מסומנים באוזנם לזיהוי אוניברסלי והם משוחררים בבטחה  לאזור  ממנו  נתפסו  רק  לאחר  התעוררות  מוחלטת  תחת  פיקוח  הצוות  הרפואי   במרפאה

סרוס/עיקור חתולי רחוב